Jag vill ha fredag i dag! =)


Jaha snart är veckan slut.
Skönt skönt!
jag fick skjuts från korsvägen och hem av Nygg!
Så snällt =)
Slapp jag traska 45min hemöver, skönt!
Språkades en del, fick lite tips om ställen att söka jobb på, egentligen inga ställen för mig men när Perra kommer hem bllir han tvingad! =)
Det vet han om redan=)

Jag sitter och har starka funderingar på att göra kladdkaka=)
För se om jag kommer till skott med det =P

Fredag i mon då ja!
Kul!!!
För i mon blir det väl förfest i Falun och sedan drar vi till Borlänge för att kolla The Kristet utseendes spelning!
Ska bli så kul att få sett dom, dom e ju grymma =P
Iaf om man har min musik smak =P

Nu ska jag kika kladdkakrecept så får vi se hur det blir =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0