Lördag!



Går dagen var mycket trevlig!
större delen av aftonen spenderades hemma hos Danne!
Sen lite krogen, och där efter åkte Perra, jag & Reine hem till baggbo och käkade pizza vi köpte med oss från stan!
Kul kul!

Vart bjudna på bastufest hos Lisa i Leksand i dag med, men vi skippar nog det skulle jag tro, jag är dess utom pank!
300kr kvar på konto och det ska gå till bensin!


haha just det ja måste berätta en kul grej som hände i går med!
Jag stog vid baren skulle köpa mig lite ramlösa, kände det var dags att vätska upp kroppen lite.
men så kom det fram en kille och sa hej vi har skrivits lite på bilddagboken, jag känner igen dig där ifrån.
Jäkligt trevlig snubbe så stog å snacka emd honom ett tag!
Skit kul!
Inte varjedag någon från nätet bara kommer fram så å erkänner sitt igenkännande!
haha!














Kommentarer
Postat av: Annika

God morgon!

Det finns massor av foton i ett eget Love-kullen album i galleriet på hemsidan, jag gjorde den i natt.

Herre gud vad mycket snö vi har, min snögubbe är borta.Jag ska ut med kameran senare, det är underbart väder nu.

Puss

2010-02-21 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0