sälja?



Kikade igenom mina korsetter jag samlat på mig under desenaste åren.
Har ett som jag e ganska så säker på att jag aldrig kommer använda, den är jätte söt men inte riktigt min stil =)
Så har i tankarna att sälja den.
Sen har jag en påse med massa andra kläder jag funderar över att sälja.
Kläder som är för smått eller som jag inte över huvudtagen använder.

Ja vi får se, blir väl att lägga ut på tradera kanske =)


Filmkväll i går med hos Nygg!
Kill Bill 1 & 2.
Och City of good (tror den hette så i vart fall, en riktigt intressant film, verklighetsbaserad)
Kanske blir det 3:e filmkvällen på rad i dag, vi får se.
Perra fick jobba i skidbacken i dag ska nog traska dit en sväng och säga hejj =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0