TRÖTT!!!!!!



Vaknade kl 00.50 i natt, av en helsikes hosta, plus att Perras dator surra som fan & Perra inte lagt sig än, jippi, hostade väl i 20min...sen där efter lyssnade jag på dator surr i ytterligare 20min, började bli måttligt irriterad när datorn inte verkade avstängd fast att Perra lagt sig...och han sa att hab stängt av den...
Men den segade sig bara med avstängningen.
sedan låg jag och hostade fram till omkring kl 3!!!
Så vaknade jag sedan 6.30 av väckarklockan, trött som FAN rent ut sagt!

På kursen i dag var det lite mer som hände, men fan vad drygt jag som knappt kan räkna =P
Men det var rätt intressant & kul.
Fick fetaste skratanfallet med en tjej där minns inte vad hon hette, men kul hade vi och dumma kände vi oss!

När vi slutat efter kl12 traskade jag mot Willys, så blev väl en promenad på iaf 2km.
Där mötte jag upp Perra för lite mat shopping.
Dom had eju extra pris på korv & kötbullar, så blev en del sådant haha!

När vi kom hem lagade Perra Köttfärssås & makaroner, riktigt gott.
Där efter spelade vi "vändtia/skitgubbe" med Mats & Jonas.

Nu ska jag lägga mig till sängs.
hade tänkt sova middag, men e ju ingen idé med det nu så, ska väll glo tv.


ha de fint!


Kommentarer
Postat av: Annika

Blev det 5:- korv?

Vi har också ätit köttfärsssås med pasta, gott var det.Jag har sålt 2 valpar idag.

Jag har också sprutat kaffe på valparna, mummu visade hur blå kramade om en anna av valparna och sedan "lyfte" bort den ur vägen, jag dog....

Puss

2010-02-16 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0