Utbildning!


Fick samtal från min arbetsförmedlare tidigare i dag!
Jag blev antagagen till 15veckors butikssäljar utbildningen =)
så jäkla gött!
Ska bli kul faktiskt och jag ser fram emot detta!
Börjar på måndag!




För övrigt har Perra och jag vart så enormt flitiga vi har städat nästan hela dagen!
Vi var riktigt nöjda med våran insats när vi kände att det fick räcka, blir städning i morgon med, alltså fortsättning följer!


Blir väl käk snart, korvstroganoff!
Som jag gjorde klart redan i går, så bara att koka ris då, hur gött som hellst!


Det var allt för i dag.
Ska slänga mig till sängs och sega, jag har ont i ryggen =P


Kommentarer
Postat av: Annie

Snygge-designen!

2010-02-09 @ 21:26:33
Postat av: Annika

Vad härligt att du kom med på utbildningen.

Jättesnygg design, nu blir det jobb här Per-Erik!

Jag vill också ha...

2010-02-09 @ 23:16:16
Postat av: Madde

Va kul att du kom in på utbildningen :) Skönt att ha något att göra på dagarna!



Korvstroganoff med ris o sallad åt vi här hemma med igår. Underbart gott :)

2010-02-10 @ 10:32:13
Postat av: Lisa

Grattis till utb!! :)

2010-02-10 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0