Changed plans!


Japp snabba pix här!
Jag åker hem-hem till Kinna redan i morgon!
Mamma ringde å ville ha hjälp med valpkullen, så att mormor och jag kunde bytas av så mormor kunde åka hem några dagar och vila upp sig.
Riktigt passande då jag ringde min arbetförmedlare i morse och fick en til hos henne måndag 1:a Februari.
om nästan 2veckor, så de passar ju fint.
Så i mon beger jag mig av mot Kinna.

Tyvärr blir Perra inte med denna gången heller.
Men ja det får bli en annan gång igen.
Jag klarar mig.


Så vänner & bekanta kanske ni hinner träffa mig om ni har tur!


 

Kommentarer
Postat av: Annie

Ååh så trevligt, fröken! Hur länge blir hon hemma? Vi ska ut o busa på lördag, Lisa Höjner och jag m.fl. :) Höras, haka? Kram

2010-01-20 @ 18:57:55
URL: http://annieandren.blogspot.com
Postat av: Annika

Längtar efter dig. Puss

2010-01-20 @ 21:59:08
Postat av: Lisa

haka oss jaooooo?? :D

2010-01-20 @ 22:16:43
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0