Dags för hemfärd...



Japp om lite mindre än 2timmar så går tåget hem till Dalarna från Borås.
Lite sorgset faktiskt, trivts riktigt bra här hem-hemma, sen finns det ju så många fler polare jag hade viljat träffa.
Men ja de kommer fler gånger =)
Sen har det vart så mys att spenderat nästan all tid-hem hemma med familjen, med god mat bastu osv.
Sen nyåret var ju över förväntan, då träffade jag massor av gamla polare så det var suveränt!

Hela vistelsen här nere har vart suverän, de enda tråkiga har ju vart när hundarna åkte på kennelhosta och vart dåliga, men det e mycke bättre nu =)

Kommer förhoppningsvis ner hit igen i slutet av månaden för att kolla Tösens valpar =)



Men det ska absolut bli skönt att komma hem också, "A" e ju ganska så högljudd och skrikig så kan behöva lite tystnad uppe i skogarna i Baggbo =)
Sen att träffa älsklingen ska bli mys det med =)
Blir hämtad på stationen i Falun med all min packning!
1st resväska, 1handväska, 1 påse/väska plus en stor ullareds papp-påse med mixern i.


Näpp nu ska jag leta på min tattoo tidning som jag kan ta med mig på vägen.



Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jadu, min syster o flysjö, de verkar ha hörts lite via sms... men jag tror inte jag vill veta :)



Fälth är bara knäpp haha :)



Jaaa, vi får se om vi kan komma upp o åka skidor hos dej, det hade vart asnice! Förresten, det vart synd du inte va med ute i lördags, Annie va snorfull, hur kul som helst!



Men skönt o komma hem nu då? till dina katter o käraste

2010-01-04 @ 17:00:50
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0