Flytt hjälp.


Dagen började med att klockan ringde 9 i morse, snoozade till 9.30.
Gick upp satte i motorvärman, och gjorde sedan lite frukost.

packade i ordning väskan, kikade lite tv med älskling.
Åkte kl 11.
För att göra cellprovtagning på Grycksbo vårdcentral.
Gick snabbt som tusan.
Åkte hem sen.
Då jag hittade ett tomt rum och ingen Perra.
Fick medelande efter jag vart hemma 15 min.
"Hej älskling du kan väl ringa när du e på väg hem"

han ville bli upplockad nere vid konsum, emn då var jag ju redan hemma, så gick och mötte honom istället =P
När vi kom hem va det bara att springa in hämta väskan & presentkortet på 100kr jag fick av perra innan jul.
Åkte till Lager 157 och köpte mig 2 linnen och en jätte gott luktande "Body butter"

På väg till Lager ringde Nygg och ville ha flytt hjälp.
Så efetr jag shoppat så bar det av till Nygg.
va där en kortis sen åkte vi och hämta släp hos hans farmor, sedan bjöd Nygg på Pizza i falun så vi käkade det.
där efter blev det packa släp med hans gigantiska soffa, och bilen med diverse saker.
Sen tillbaka till Bjurs med alal grejor.

Så har dagen vart nu kikar älsking o jag på tv.
Mys =)




Kommentarer
Postat av: PE

det var inte hans farmor, får se, det lär bli hans mormors syster eller liknande vi hämtade släpet hos =)

2010-01-21 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0