Fredag!


Jaha fredag redan, veckan har gått fort.
I går var vi en sväng till stan, lämnade av Mats vid domstolarna då han skulle vara med på nån rättegång.
Undertiden strosade Perra & jag på stan, köpte present till Johanna, som "tack för att du hade satt i nya batteri i brandvanaren" =)
Så den ska hon få sen när Perra & Nygg dyker upp.
Eftersom dne en från både mig & Perra =)
Perra & Jag var hos Nygg i går på kvällen och hjälpte honom måla sitt rum.
Var där en sväng på dagen i dag också, plus Mats & Johanna som vi hämtade upp vid bussen innan vi för till Nygg.
strax innan kl 16 traskade jag hemmåt då det itne fanns så mcyket att göra.

Mats & Johanna gör deg till pizzabotten nu, så det blir hem bakad fredagspizza =)
Gottigt ska det bli =)

I morgon blir det "Harry Potter- marathon" med Jonas, han har ju alla filmerna å jag har inte sett alla så det passar perfekt =)
Så får nog åka och handla popcorn & chips i morgon att ladda med hehe =)

Och på tal om morgondagen i morgon firar Perra & jag 3år!!!



Här kommer föresten bilder som jag tog här om dagen =)














=)


Kommentarer
Postat av: Annika

Har du köpt en ny kamera eller?

sååå jättefina kort, hörde du hur det lät när du gick i frosten?

Är det solen på det andra fotot uppifrån?

Puss Puss

2010-01-15 @ 23:20:10
Postat av: camilla

Åh va roligt,grattis på eran 3 års dag :)

2010-01-16 @ 10:37:20
Postat av: Annie

Jättefina bilder, härligt det ser ut! Vi har snö kvar, men den slaskar nog snart...

Nej, marias lägenhet blev för dyr för mig så hon satte ut annons istället tror jag det blev.

Studentlägenheter känns rimligare just nu.

Grattis till 3 år! :)

2010-01-16 @ 11:22:47
URL: http://annieandren.blogspot.com
Postat av: Lisa

Grattis på 3årsdagen! :)

Musslor ser lite läbbigt ut, men sjukt gott! och ganska så billigt och enkelt!



Fina bilder! här har det varit noll-gradigt idag, så det håller kanske på att smälta...

2010-01-17 @ 16:09:28
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0