Grattis!


Va e det för en dag, nä de  e ingen vanligdag för det e pappas födelsedag...hurra hurra hurra! =)
Grattis på födelsedagen pappsen!

Sitter och smaskar clementin och har ätit lite frukost nyligen, ska nog kolla om de kommer nåt bra på tv och sen plocka in den rena disken, tror jag ska ta mig en promenad också, träden e så frostiga o fina så ska nog ta med kameran.
Har vart otroligt "varmt" de senaste dagrna, då kylan legat på ca -20 sen strax innan jul så har det verkligen blivit märkbart varmare...
De senaste dagarna har temperaturen legat på strax under -0... det har hållt sig på ca -2 de senaste 2 dagarna.
Det lustiga e att i förrgår när jag åkte till stan var det -2 här i baggbo, och inne i stan låg det på -17 -18 snacka om stor skillnad.

På tal om pappas födelsedag, så måste jag erkänna jag ahr itne köpt födelsedags present än, jag har inte den blekaste aning vad jag ska köpa heller.
Tips någon?
Om inte annat, så om du pappa läser så kan du väl skjuta till mig några förslag?=)


Och nu när jag "fått veta" att det ligger till som så häör att Sara & Andreas ska ha barn, så vill jag gratulera till det med.
Får hoppas att allt löper på utan problem!
Grattis!
=)


Ja de va tusans vad folk skaffar barn omkring en, först Totte & Linnea, sen Natalie, Alex & Richard, Arvid & Micaela och nu Sara & Andreas.

Japp jätte kul och mys för er.
men jag blir nog utan ett par år till,om inte helt och hållet.
barn e inte min grej =P
Men vem vet det hinner väl ändras, men i vilket fall blir e det inget jag planerat på långa vägar, jag vill hinna göra en del annat innan dess.


Jaja nu ska jag avlägsna mig, ha en bra dag allesammans.

=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0