Helgen som var!



Ja helgen var grym!!!
Eller ja fredagen var lugn med Lets´dance och chilal vid tv´n.
Lördag var de bestämt, bli hämtad av John & Rockbaren senare, plus träffa Annie lisa & co.

Vid kl 17 ringde Obbe, snckade med honom, jag började tappa hoppet om att John skulle höra va sig, men mitt i mitt samtal med Obbe ringde mobilen, john den jäkeln hade sovit hela dagen lång.
Jag borde ju kommit ihåg vilken jäkla trötter han är! =P

Vid 18 kom han och plockade upp mig, tjötade hela vägen till Götet, pratade om allt möjligt, om hur vida han föredrar tjejpolare och jag föredrar killpolare istället för tjejer.
Ja nä vi hade många intressanta och roliga diskussioner under resan.

Sen väl framme hos honom var det akut, riktigt kissenödig, så rusade  in på toa de första jag gjorde.
Sen så var ju Johns mamma Ellika hemma som jag alltid tyckt så bra om! =)
Så kul och se henne, plus fick ju gratulera henne då hon gifte sig i midsommras, så fick ju hälsat på karln hennes med, så medans John hoppade i duschen satt jag å prata Med Ellika & Pelle, blev bjuden på lite chokladpudding dessutom =)
Gottigt.

Sen när bar det av några längor längre bort för att sitta hos Jeff Johns bror och dricka lite.
Var väl dock pinsamt, Jeffs tjej pratade ju  bara spanska eller engelska, så det pratades typ engelska hela den tiden vi av där, fick tunghäfta så sa ju inte så mycket =P

Drog till stan runt 21.30 så var väl framme vid Rockbaren runt kl 22.
Blev en hisskeligt massa bärs.
Jag som hellst inte dricker öl, men det e ju billigaste alternativet.
Det smakade ganska gott...haha wierd!
Men vi hade verkligen "Hell of a good time", haha hans X som hatade mig när dom var ihop hon frågade ju John "Ahaa så du e med MiaPia e hon fortfarande lika söt?"
Snacka om skum brud!

Jag o John vistades väl själva på rockbaren fram till 24 någon gång, då dök Annie, Lisa, Patric & Höjner upp!
Mycket trevligt vill jag lova!
Alltid lika kul att träffa Annie & Lisa!
Sen så när jag & John hade suttit på bussen in till stan ringde John Baden så bade hookade upp med oss på kvällen efter annie och dom så vi blev ett gött gäng!
Riktigt kul kväll!

Hade gärna stannat längre emn hade ju lovat att sköta min plikt=)
Valpvakt=P
Tog bussen hem 2.20, bussen stog självklart inne på Nisseterminalen 15min för länge så var hemma ca 20-30min försent, farsan va int sepec glad då de va han som hämtade mig 4.10 i Kinna.
Där efter satt jag vaken till 6.30 tror jag det var, eller ja jag sov/vaknade om vart annat.

2timmars sömn allt som allt tufft!
Plus bakfylla på det trots att jag hade hinkat i mig ganska mkt med vatten.
yeye fick sovit middag sen mellan 12-15 där efter vart det bastu, 110grader!!!
Så jag höll på att dö hehe.
Men soft dag i går.

Och ja lördagen ägde ju!
Tack för en totally awsome kväll!
Måste göras om snarast =P














Så ja där va några bilder med=)

Nu ska jag käka fruktsallad!
Mums!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0