Hem-hemma!



Japp kom hem-hem en stund efter kl 21.
Fick pannkakor när vi kommit hem =) Mums!
Sen har jag ju skådat Tösens underbara små söta valpar =)
Kommer bilder på dom i moron tror jag =)

Orkar inte greja bilder i dag... får bli i morgon =P



Pratade med Kenny boy på tåget hem, han berättade en riktigt hemsk sak som hänt en polare.
Jag hoppas han blir bra igen, få se om man smiter förbi där på lördagen eller nåt...kolla hur det e med honom

Och ska göra mitt bästa för att tajma in Kenny så gott som enda "tid" för mig, då han har fullt upp med annat.
Så ska göra mitt bästa för att försöka träffa honom en sväng på söndagen.
Have to try!
så typiskt antingen e det jag som inte hinner, eller så e det han, haha bajs bajs!


Pratade med John nyss också, så får se om vi ska styra upp något på lördag kvällen, vi får se hade vart trevligt inte setts sen valborg förra året =P
Plus att hoppas Annie & gänget ska ut i götet så man träffar dom (så annie de e en pik till er dra ut i götet) =P
Om jag nu kommer iväg på något =P



jaja ska ut i stugan å vaka över de små liven =)

ha de gött hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0