ifyllning?



Jag blir kvar till på söndag.
Bara så ni vet =P


Fick en god natts sömn i natt i vilket fall =)
Somnade i bäddsoffan inne i data rummet runt 22.
Sov till mamam ringde & väckte mig 6.30 i dag.
Hyffsat utvilad...MEN hade lätt kunnat sovit 2 dygn i sträck tror jag =P

Vart ute i stugan hela dagen, och nu e jag inne en sväng då jag bäddat ner valparna i valplådan & Tösen får vila sig i hundburen.
Kom in och väckte mamma men tror hon somnat om lite, men det gör ju inget=)

Ringde min tatuerare Thorleif i dag =)
Skulle kika om han hade lite tid över för att fylla i någon elelr båda av mina senaste tattoos, men han var rätt fullbokad men skulle ringa i veckan om han blev ledig något =)
Hoppas hoppas =)
Kanske man skulle passa på att boka td för ännu en tatto eller?
Jag e fett sugen på en till =P
Var ju trots allt snart 1½år sen senaste =P
Jag har lite små idéer som kan bli nåt =P

Fick föresten medelande av Kenny i går, vi hade ju snackat om att ses i söndas men den igen gick ganska fett mycket åt skogen =P
Men han sa att han kanske kunde komma förbi här nogon dag innan jobbet!
Jag håller tummarna för det, var ju ett tag sen vi såg på tumanhand.
Man börjar ju tappa hoppet snart =P
Äsch inte då, det löser sig =P

Smsade föresten Arvid på väg hem-hem när jag åkte från Falun, tänkte jag skulle ta mig tid att åka och hälsa på lilla familjen när jag e nere i trakterna, måste ju se deras lilla "junior" =)


Nu ska jag nog ta mig en bit mat.
see ya!



En bild sen jag gjorde svalorna på bröstet!
Det var jäkligt nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0