Katt räddning.



Japp jag hade precis katträddning.
Marie ringde och sa att en av våra katter satt på taket och skrek.
Verkade inte som om den kunde komma ner, så jag gick ut.
Och ja där hörde man Bacon jama.
Hon ställde sig på lilla taket ovanför verandan.
Sen hoppade hon och jag fångade henne =)
Dock hade jag glömt vantar så nu har jag ordentliga rivsår på handflatorna som svder som attans.
Men "Basse" e glad, hon skulle kela och gosa gärnet när vi kom in =)

Jag har plåstrat om mina handflator och hippas det ska sluta svida snart.
I dag blir det nog handla lite, och Perra ska väl hjälpa nygg flytta lite, för jag tor jag står över idag nog...


Ha en bra dag gott folk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0