MP [hjärta] PE



Japp då var helgen gången.
I går var det min & Perras 3års dag =)
Tänka sig vad tiden går fort =)

Blev inte direkt mys, med kanske restaurang besök eller liknande.
För innan vi ens tänkte oss för att 3års dagen skulle kanske firas en gnutta, ja då hade vi bestämt oss för Harry Potter marathon med Jonas.
Men de va trevligt.
Vi började väl kolla vid 10 på morgonen i går, för att kollat klart sista filmen runt kl 1 i natt.
Men nu har jag sett allihop.
Hade ju lite rast emellan, var ju tvugna att åka ner till Konsum ch köpa chips =)

Vid 21 nån gång blev det dags för lite glögg, Jonas sög på sin flaska rom.
fan tappa helt vad den hette, det e ju den från reklamen, ja just det Capitan Morgan (hur det nu stavas) riktigt god, så jag tog väl några huttar utav det med, ja d eblev lite alko ändå.
1flaska glögg och lite "kapten" plus Sambuca-café =)
Gott gott.
somnade gott sen efetr filmerna i vart fall.
Klagade lite till älskling angående lite saker.
Sen somnade jag stenhårt, för att vakna av att pappa ringer kl 10 och berättar att han & mamma e hos veterinären och "förläser" de sista valparna.
Dom hade börjat födas i går, men Tösen fick väl inte fött alla helt på egenhand.
Men det blev i vart fall 8st små sötnosar.
Jag ser framemot bilder på dessa små raringar =)

Ja nä ska glo lite på tv, och hoppas älskling börjar med maten snart för jag börjar bli riktigt hungrig.



Föresten upptäckte i dag för inte alls längesen att jag kan vara uppkopplad på nätet är jag ligger/sitter på min sida av sängen så just nu halv ligger jag och skriver blogg, plus kollar Scrubs!
haha soooft =)

ha en bra söndag gott folk det ska jag ha =)


See ya!




Bild från en förfest hos Liv.
Perra anfaller =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0