Ny dag nya tag!



Jajjemen, blev ganska sent i natt...
Trots att jag hade tänkt somna tidigt...slutade med att perra och jag somna efter 1.30.
Gick upp 10 i dag, en timma för sent, men vad gör väl det, var helt slut när jag vakna e jag fortfarande.
Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om allt omkring tycnger mig och jag bara inte känner för nånting alls?
Jag vet inte.

Ringde min arbetsförmedlare innan, fick en tid hos henne måndag 1:e februari.
Så satt och fundera om perra & jag kanske kunde ta och åka hem-hem över efter helgen?
Ja vi får se hur vi gör, för nästa helg ska han & Mats på firmafest, plus att jag hoppas dom får ta med sina respektive =P
Japp men hem-hem vill jag, kika på Tösen & hennes småttingar.
Plus självklart träffa familjen. =)

Ja vi får se jag vet inte alls hur det blir.


Drömde en dum dröm i natt, gjorde jag för några nätter sen också, samma stuk i båda drömmarna.


Yeye what ever, avrundar där.
Ha en bra dag gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0