Skitsamma!



Tänkte från början åk till Arvid & Micaela i dag, men nja orkade inte, smsade med Nelly sen och Alex & Richard skulle till Nelly & Eddie i dag.
Var rätt sugen på att dra dit men skiter i det.
Då det e ont om pengar till bussen plus att jag inte riktigt vill bege mig ut och köra bil, då jag har kass syn som blir ännu sämre när det e mörkt.
Så det skiter sig tyvärr...
Men aja fick ju iaf socialtumgänge förra helgen =)
det får räcka =)
John ville ju att jag skulle till götet i dag med men nja...som sagt.
fattiglapp =P

Jag e trött, bara vart helt utpumpad i dag men har inte kunnat sova en minsta blund sen jag gick upp 6.30 i morse...




Satt och fundera...
Inget har förändrats sen jag flyttade, samma som innan ingen som kan tänka sig att föreslå att komma hit och hälsa på mig medans jag e hemma.
Same shit where ever I go.


Sen en tanke jag kom att tänka på igår var att "A" tyckte det var lika bra då "A" alltid tyckt jag bara verkade duga när personen ifråga behövde mig..
Liksom på den personens villkor.
Och "A" e inte den första som påpekar det, så det måste ligga något i det.
Plus att jag känner det själv, känt att min godhet utnyttjades bara när det passade den....

Ja man lär sig av sina misstag.


Jaja skit samma.
Blir chilla hemma, chips & dipp =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0