Att de ska va så svårt!!!!?




Har suttit i tele den senaste ½timman!!!
Försökte komma fram till a-kassan och fått skrivit in mig.
Fick ringa om typ 4gånger, och efrter det skulle jag kopplas till a-kassan i Borlänge...
MEN trotsd att dom skulle koppla mig hamnade jag inte i Borlänge, utan varje ny person (4-5st) som jag pratade med sa bara "vänta lite så ska jag koppla dig till Borlänge"
Så till sist fick jag nog så sista personen jag pratade med sa jag till att folk "kopplat mig" men att jag aldrig hamnat rätt, och då fick jag veta att man ska fylla iblanketter och fylla i.
Först tänkte även han koppla mig till Borlänge då jag sa att jag aldrig hamnar där..
Så han skulle skicka pappren till mig.


Hoppas fan han gör det!!!
Riktigt jäkla drygt att komma rätt för a-kassa grejs.
suck!
Dyrbar tid har gått till spillo, och jag är smått irriterad!!!




Hur som haver skit go dag, fint väder och varmt, jag är dock inte ute, men ska snart ut och hänga tvätt, sen förbereda potatisen till middagen när Perra kommer hem, för känner att lika bra att göra de nu så e de så gott som halva inne eller vad man ska säga.


Det vad allt för dagen.



(bild sen sist när jag satt på tåget på väg hemhem!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0