Söndag, segt.


Japp då var helgen så gott som över, i går var jag själv hemma på eftermiddagen/kvällen hade ingen lust att hänga med till falun till joke och kolla när perra & han skulle spela tv-spel.
var hemma för mig själv i åskvädret.

Det kom åska lite då & då =P

Började kolla en film kl 21 i går kväll, säljvklart att efter jag kollat nästan 1timme ser jag blixtar och hör muller, bara att stänga av.
Blev tända ljus och ligga i sängen med Smuts på magen =P

Låg och kolalde blixtar till ca kl 24 sen somnade jag =P


just nu försöker jag lägga upp bilder på Facebook så folk kan kika lite där.
Annars hände rinte mkt fattar inte mkt av skiten faktiskt, tog en stund innan jag hittade hur man ladda upp bilder...
Bara drygt haha!


få se om Perra vill åka å bada snart kvavt väder man känner sig lite klibbig.
Få se om han vill åka snart för han sitter och spelar tv-spel nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0