ams, arbetsintervju & skor!


Japp 9.30 var det möte med min handläggare på ams, gick bara bra där, efter det gick jag till Clas Ohlson på min arbetsintervju, kändes helt ock hoppas på jobb då!!!

Sen kolla massa snygga skor på Scorett i Falun.
Hittade 2par som jag köpte för 350kr vardera haha!
Vilket kap!!!!
Då skorna annars kostar 699kr/st, så då tjänade jag 699kr på det, och de ena paret skor har jag dessutom dregglat över på på mitt jobb (Scorett outlet)
Men eftersom dom säljer skor på outlet så kan det vara nåt år gamla skor, visst dom har en del från årets kollektion men ja, inget jag direkt var sugen på =P

I vilket fall fått mig 2par skit läckra dojjor, det ena paret blir en utmaning att gå i men men hehe löser sig nog =P





Här är dom =)

















Kommentarer
Postat av: Annika

Assnygga men fy vilka klackar...

vi ses på torsdag!

2010-06-22 @ 09:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0