Borttappad!!!!! =(



Jaha migrän/alkoholpåverkad.
vaknade med ett ryck av väckarklockan på mobilen, och då stog bussen redan inne på Kinna busstation, fick fett bråttom!
i natt alltså... skyndade mig av bussen.
Jag tror min kära korsett kan ha halkat ur då elelr så han nån jäkel snott den ur min " tyg-påse" medans jag låg deckad där på sätet.


Tråkigt men sant, men då e det väl som så inget mer att göra, ringde taxin i dag med och frågade om dom fått in nåt korsett men icke...

och då hittegodsavdelningen på Vässtrafik inte har öppen under helgerna så ska jag ringa dit det första jag gör på måndag.
Min snygga korsett!
ja det var väl tur att amn fick använt den en gång.
Men känns lite som att kasta pengarna i sjön, 500kr liksom.
Visst billigt för en äkta korsett som egentligen ligger över 1200kr men ändå...
Tråkigt, för den av verkligen fin!

jaja så kan det gå...
men så jäkla typiskt bara!






Kommentarer
Postat av: Malin

hej, lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-06-26 @ 20:59:14
Postat av: Camilla Danielsson

Nej,vad tråkigt att höra att den försvann :( Har du tur så finns den på hittegodsavdelningen,men fy för att sno andras kläder...lågt gjort isåfall.



Uch vad det gör ont i magen... Orkar jag inte komma idag och jag inte skall jobba imorgon kommer jag gärna över imorgon istället,komma runt 10-11 och stanna hela dagen..har verkligen sett fram emot att komma upp så kommer gärna imorgon om det går bra för er :)

2010-06-27 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0