Bra dag.



har vart en bra dag, skönt att vara behövd och fått jobba lite.
vart på lagret heeela dagen, för attans vad mycket skor dom fått in som behövde packas upp!

Har ett berg med skokartonger att packa upp i morgon!!!
Hela dagen i dag gick ju till att packa upp stora kartonglådor med skor/skokartonger.


Så i mon ska jag packa upp en jäkla massa skor ur skokartongerna =P
Gött med gör!
riktigt kul, plus betalt med =)
visst kanske inte blir så många dar jobb, men känns super i vilket fall =)
Lite extra e inte fel!

Vi blir ett gött gäng som ska jobba lite på Peace and love också!
Älskling, jag, Fransson,Lars, Mats & Malin tror jag med!
Ska bli awsome.
ska bara införskaffa tält å tillbehör hehe.
kan behövas då vi några dagar tänke slagga på campingen, blir väl i vart fall de sista dagarna för bli väl säkert lite party iaf på lördags kvällen.
men tält mm det e lätt fixat tror jag hittat ett paket erbjudande på jysk, som jag bara måste ha!
Till kanon pris!!!

Jaja blir nog bra.
Fastnade på http://iq.se nån alkohol test grej, läste massa info riktigt intressant, mkt man känner igen osv, gjorde testet, och jag hade riktigt bra poäng elelr vad man ska säka, ingen farlig konsumtion av alkohol hehe.
kan bero på att man tar de lugnt och ofta är så fattig så man itne har råd att supa haha!
Lika bra det!
fast emellanåt e det ju inte fel med lite socialt & alko =)


Yeye what ever, nu ska jag avrunda.
Natti natti sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0