En bra fredag & födelsedag =)



Här kommer lite bilder sen katterna fick sin "tårta" tyvärr var batteriet på kameran självfallet slut, så fick ta halv kassa bilder med mobilen...typiskt!
Men hur som havet här e bilder =)








Annars i dag har det regnat större delen av dagen, fick bli bilen ner till bussen.
Just det ja kanske blir jobb på Clas Ohlson i falun, dom ringde därifrån i dag och dom behövde tydligen extra personal till nånting som verkade ha med varuplock att göra =)
Så ska in till dom en sväng på måndag och snacka med dom =)




I dag efter jobbet blev det mat lagning med det samma!!!
Super gott, friterade kroketter, fläskfilé, "ugns-grillade" lökar, lite hackad gurka & paprika och så vitlöksbröd till!
MUMS!!!!


Älskling portion =)



Min portion =)




Å attans för den kassa mobilkameran!!!





Det var allt för i dag klart slut!






Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hämtade mommo när vi körde N till stan.

Mommo passar barnen när vi är borta, pappa ska ju handla och jag ska till Jönköping på utställning me´ Agnes Pagnes.

jag är lite ledsen för att jag missar bröllopet i morgon, jag grinade ikväll, Vicke var jättevacker.

2010-06-18 @ 23:17:47
Postat av: malin

ja precis, jävla kungabröllop!

är så extremt trött på de!

verkligen, folk är för fan dumma.

2010-06-19 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0