Snart på väg ännu en gång!



Japp resa hemhem!
Ska bli riktigt kul!
Lite tråkigt ändå att Perra & jag inte firat en enda midsommar tillsammans!
Och vi har faktiskt vart tillsammans i snart 4år hehe!
fast jag trivs att fira på Västkusten, men hade säkert vart kul att fira här uppe med, men det blir nog av nån gång hehe.
han ska ha fest här hemma (Baggstock) med band som spelar osv.
Men ja...en annan gång helt enkelt.
Jag slipper i vart fall städa efter en massa folk svinat ner =)


jag glömde säga i går JAG FICK JOBBET!
Ska jobba på Clas Ohlson från och med 6:e tror jag.
Vi får se ska ringa chefen senare i dag!



Efter snart 1års slit för att få jobb här uppe så ser jag äntligen resultat.
lite tur i och för sig, då dom sökte folk via Arbetsförmedlingen och arbetsförmedlingen rekommenderade lite folk till dom.

Men riktigt gött, dock bara jobb 3-4dagar i veckan och bara 3 timmar om dagen, men alltid nåt!
Sen hoppas jag på lite fler timmar hos Scorett med!
Skönt med lite extra!
Sen finns ju chans till vidare anställning på Clas till hösten så jags ka absolut göra mitt yttersta!!!=)



Det var allt för mig, ska packa det sista och göra mig klar och sen väcka älskling som skall köra mig till tåget =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0