sol & blå himmel!!!!



Underbart väder, vaknade 05.15 i morse av at skatorna kraxade och väsnades utanför.
Låg och drog mig till 05.40 och sen gick jag upp och käkade lite frukost =)

06.40 körde Perra mig till Scorett, för han skulle ha bilen till Falun senare.
Jag gick i vart fall på personalmöte & skoprodukt "info/utbildning"
Så var en snubbe där med massa sko produkte som han berättade om hur dom olika produkterna användes och till vilken typ av skomaterial.
och hur man säljer.
Mycket intressant =)
För dessa 3½timma som jag trodde var obetalda fick jag en glad överraskning 3½timmas lön =)
Liter till klirr i kassan iaf.

Perra kommer väl hem snart, ska se om man ska åka till nån sjö och chilla lite kanske i det fina vädret? =)



Och i mon bär det av till Kinna/Gbg håller ännu en gång NICE! =)



Uppdaterar med bilder sen orkar inte det nu, för stötte på en jäkligt stor snigel med skal i dag på hemvägen när jag gick =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0