Veckans bilder!


Eros med rosa t-shirt =)




Ena morsdag tårtan, glömde fota den andre.




Kolla A´s sånggrej i skolan.
Perra, jag & pappsen.




Fin närbild på älskling =)




Pappa han kan faktiskt se söt ut =P




Tacos tillbehör!





Mer bilder i morgon får det bli, nu orkar jag inte med fler.




Planer för i morgon vet jag inte vi får se, har i vart fall ca 1 vecka kvar innan hemgång igen!
Men fan vad skönt det e här hemma på västkusten, slipper all crap där hemma som ger mig nån slags ångest och gör mig stressad och får mig att må dåligt.

Katterna stor trivs föresten dom älskar det här.
Speciellt basse, hon e borta på upptäcksfärd elelr avd hon gör, hela dagarna, och dyker oftast inte upp förrän till läggdags =p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0