Dagen började med kaos =P



Jaha hade bestämt mig för att ta bilen till stan.
Och för att krångla till min morgon, så körde jag fast...på gården haha så jäkla typiskt, backade för skevt, så hamna i en den av en snöhög.
Kom inte låss, jag gav upp efter ingen stund alls, sprang in och hämtade Perra, hehe ja han fick loss bilen.

Åkte till stan, och kom fram helskinnad, trots en buss jäkel som körde ut mitt framför mig på en 70väg.
Den sket då i att vänta till vägen var fri för den att åka på.
Vissa tror verkligen att störst går först!!!!

Sedan ja föreläsningen var väl inget att hurra för, det sög ganska mycket.
Religion hit & gudar dit!
Värdelöst!

Sedan åkte jag en sväng förbi Willys handlade mat för mina absolut sista slantar =P
Men fick helt klart köpt det mest behövliga =)

Sen när jag nästan var hemma, precis kommit in i byn (bakvägen) så stog det självklart en massa skogsmaskiner och dom skulle lasta på en grävskopa på nåt släp elelr vad man ska kalla det.
Jag kom inte förbi heller fö alla fordon.
Så där stod jag och till slut gjorde jag som bilen bakom mig.
jag tog mig i kragen och backade ner för backen en bit in på en liten väg och vände.
Och åkte den andra vägen hem.
Det var nog den snyggaste backningen ever!!!!
Kände mig riktigt stolt och imponerad =)

Sedan väl hemma så har vi precis nyss ätit hemmagjorda raggmunkar som Perra tagit ur frysen, och stekte blodpudding till, och självklart våran hemmalagade lingonsyölt!!!
MUMS!!!!

Nu ska vi sätta oss och ta tag i att skriva jobbansökningar =)

Sedan ska jaga läsa kursboken så mycket jag bara orkar...



ha en bra dag gott folk.
Min började dåligt och gjorde mig på mindre gott humör, men slutade kanon, speciellt när jag fick känna mig riktigt stolt över migsjälv =)



tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0