Fredag, godmat, glögg.



Precis ätit goding middag med Perra, ugnsstekt kyckling, ris & bearnaise sås & sallad med grekisk dressing =)
Mycket gott!
Och nu sitter jag och smuttar lite glögg.
Blir nog en helt ok kväll trots min stora besvikelse och irritation tidigare i dag.
Men det känns som om "myntet trillat ner" hos en av oass i vart fall =)
Det är jag nöjd med.

Vi traskade ner till konsum innan, så vi ska gotta oss med lite chips, trots ekonomin som sviket katastrofalt mycket.
Jag gillar det inte, funderar på att leta efter kvällsjobb, för jag kommer inte klara att betala räkningar med den ersättning jag får nu, eller ja kanske, elpriserna lär ju sjunka nu när våren står utanför dörren, men jag vill emr än klara mig.
jag vill ha några slantar över så jag kan unna mig lite nya kläder.
Nya skor osv.
jaja det löser sig nog tidsnog.

Glögga vidare, se om de komemr nåt på tv osv.



ha en trevlig afton.


Puss & kram på alla hem-hemma, mamma, pappa, barnen & alla mina älsklings djur =)


PS. fick komplimang av Louise på kursen i dag hon diggade min lilla ögonskugga som fan!
      Den Tradera auktionen har verkligen kommit väl till pass, verkligen värt =)


 


Kommentarer
Postat av: Annie

OM jag är för ost&kex med vin? Hell yeah, mycket bättre blir det inte ;) It's a date, woman. Påsk?

2010-03-13 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0