Lördag, fullt upp.



Fullt upp hela dagen lång.
Gick upp kl 9 i morse.
Där efter vart det frukost och efter det föra över "soppa-pengar"
Där efter packade vi bilen med massa skräp som skulle till tippen.
Stod "FUEL" när vi åkte hemmifrån, vilket menas att det är väldigt ont om bensin.
Men vi klarade oss ner till bankomaten & till macken.
Så vi fick tankat någon liter för min ynka lilla 100-lapp =P

Efter att vi gjort oss av med skräp, åkte vi och handlade, för Perras sista pengar & min 100-lapp jag tagit uta bara för att vi hade ont om mat.
Men vi fick köpt det viktigaste =)
Sedan när vi kom hem ägnade vi oss åt att städa vårt lilla uterum som vart nåt slags "förråd"
Blev snyggt och frächt där, så nu kan man sitat och luncha där i vårsolen, eller varför inte ta en cigg eller dricka sig en öl eller liknande.
Det bli kanon!
Längtar till sommarn då man kan sitta där och käka grillat =)
Vi satt faktiskt ute där & käkade lunchen i dag =)
Där efter gick vi till Kingelbo till "sommarstugan" för att dumpa av lite grejer.
Stötte på Micke som vart tills kogs för att lassa hel lite timmer.
Så vi fick åka på släpet, på de få timmerstockar han hade med sig, då hans motorsåg tappat något och han skulle hem och greja det.

Plus innan vi drog till Kingelbo frågade Marie om jag skulle med ut & rida, så det tackade jag ja till =)
Så när vi kom hem bytte jag till lite bättre kläder och följde med Perra tilla andra sidan.

Blev bara en "skritt-tur" men det var trevligt, ska väl över fler gånger och rida ut med dom =)
Kul att hitta på något och lära känna dom lite mer =)

Perra åkte med Micke ut i skogen efter Micke fixat osv.

När jag kom hem från ridturen så gick jag hem över, hängde lite tvätt, satt lite snabbt vid datorn & efter det satte jag igång med lite mera skitgöra.
jag gjorde rent toalettstolen, så jäkla vidrig den var!!!
Så nästa som gör rent den är Perra eller Mats!

Sen kom Perra hem då kollade jag lite lätt på Diagnos okänd.

Där efter lagade vi mat & mitt under måltiden dök Jonas upp som bestämt, så nu spelar grabbarna tv-spel & ölar lite.
jag försöker få druckit upp mina 2sista glöggflaskor.
Tv-spelskväll alltså med grabbarna=)
Kul kul.
Jag ska avlägsna mig nu.

Ha en trevlig afton!








Lägger upp en fin bild som mamma tog på eros & mig i höstas! =)








Kommentarer
Postat av: Annika

Mina älsklingar!!

2010-03-21 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0