Lördag, soligt och fint!



Kom hem för ett litet tag sedan, skjutsa Perra till skidbacken, han ska jobba i dag.
Mycket bra, duktig som tar alla jobbchanser han får, är ju inte alt för ofta det blir av heller...det är välvilja och engagemang det!

Han missa "mansdagen" pga detta, men men ja man kan inte hinna med allt kul här i livet.
duktigt att han är såpass villig att jobba trots allt.
Men det är ju aldrig fel med lite extra klirr i kassan =)
Inte enligt min mening =)


Jag fick väl gett honom lite utav en mansdag i morse, gick upp, kokade makaroner till curryköttfärsen jag tog ur frysen.
Gjorde frukost & grejade Perras mat låda.
Mycket generöst tycker jag =)

ska traska upp till toppen av skidbacken senare i dag också.
Sällskapa Perra & sedan promenera hem tillsammans =)

Blir väl inte osm så att han åker till mansdagen senare, jag har förståelse för detta.
Jag har dock erbjudit mig honom att jag kan väl supa ner honom här hemma så haha!
Så näll är jag!
jaja vi får se vad kvällen har att erbjuda, god mat står på listan tror jag =)

Jag ska väl kika lite tv, kanske ta en liten tupplur hehe.
Vi var ju trots allt nere hos Nygg & kollade film i går igen.

Bröllopsfotografen & Luftskeppet som sprängdes.
Helt ok filmer båda två.
Dock när vi var ganska nära slutet utav Luftslottet som.. så höll jag på att somna men lyckades faktiskt klara hela filmen.
Ett under med tanke på att klockan var nästan 3 haha.
Somnade väl 4 i natt.
Och gick upp 8 i morse.
Starkt =)


yeye ha en bra dag!
Här e underbart härligt med sol, som värmer & snön smälter =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0