Måndag, hemma.


Jo vars jag "skolkar" i dag eller vad man ska säga, inte riktigt sant egentligen heller, då jag känner mig krasslig och huvudet luddigt.
så jag sjukanmälde mig i dag.

Fredagen:

Kul med första förfesten hos Danne.
Där efter vidare till Liv, vi lyckades lura Pune ordentligt haha!
Kul kul!
Sedan vistades vi hos Liv till vi skulle ner på stan & ta bussen till borlänge!
Riktigt trevligt.

Väl i borlänge blev det krogen där Kristet skulle spela.
Vilket jag dock missade då jag blev akut dålig, mådde skit.
Så jag åkte hem.
För mycket av det goda skulle jag tro =P

Lördagen:
Hemska lördag, inte vart så dålig sen Punefestivalen.
Hemskt!
Men men får skylla mig själv.
Sedan var det lite annat tjafs som bara va fucked up!


Söndag: Slutet gott allting gott.


Och ja nu är jag hemma.
Jag ska strax lägga mig till sängs vila och sova en blund.
Det blåser föresten förfärligt ute och snöar igen...
Stackars Perra han skulle jobba i backen i dag.
HOppas han får sitta i ett bås hela dagen, för blåsten där ute ser inge vidare trevlig ut.

Här kommer lite bilder från i fredags.



Aftonens smink.



Förfest hos Liv.



Sara & jag.



Liv, Pune, jag.



Perra Micke & Lars.


Japp där får det vara nog.
sängen och vila nu!
ha det fint allesammans!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar "Dagens Smink" =)

2010-03-02 @ 19:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0