Måndag, underbart väder!



Vaknade av mig själv 7.50, och kunde absolut inte somna om, solen skiner ute & hela rummet är ljust.
Är hemma i dag, vi har praktiksökning i dag då.
Börjar ju dra ihop sig att man ska ha det spikat, vart man ska praktisera =)
Så jag ska fundera lite och kika lite olika butiker vad jag kan tänka mig =)
Och skriva personligtbrev.

Grabbarna ska ut i skogen och hjälpa Micke.
jag ska städa rummet ochså hade jag tänkt, plus sitta ute en stund i solen sen och sola nosen =)

I går SLÖSADE jag 500kr, på ett riktigt äkta korsett med stålskenor i!!!
Kunde inte låtabli!
Vill faktiskt unna mig någon form av nya kläder någon gång.
Jag e så trött på att nästan aldrig ha några pengar över för att unna mig att kanske köpa mig något nytt i kläd/skoväg.
Så nu fick mitt sparkonto lägga "livet till" och betala detta.

Dock hyfsat billigt då äkrta korsetter brukar ligga på minst ca 1200kr annars, så jag tycker det var ett kap =)
sprillans nytt dessutom =)

Tänker föresten göra mig av med några korsetter jag inte riktigt känner mig bekvän med som jag antingen inte använt eller använt någon enstaka gång, kommer bilder på dom senare.
Perra ska hjälpa mig att slänga ut dom på tradera.

Om inte någon bekant säger till innan och vill ha =P




Alltså kika praktikplats, skriva personligtbrev, städa rummet & ut i solen står på listan i dag =)







Kommentarer
Postat av: Andrea

Om du visar bilder till mig innan så kanske jag är intresserad!! :D

2010-03-22 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0