Praktikplats.



Jajjemen praktikplats så gott som ordand, på Scorett i Sågmyra 10 min med bil härifrån, ungefär samma resetid med buss.
Hur jäkla bra som hellst.
Butikschefen var awsome, skit trevlig, så stannade ju och snacka mer med henne utöver att fråga om praktiken.
Kändes kanon.
Ska bara snacka med en av våra handledare på kursen (Lillemor).

jag tror nog det kan bli riktigt bra =)
Jag är nöjd.

Innan dess var det lektion som vanligt, håller på med en "driva eget företag simulation"
Det suger!!!
Så jäkla svårt...fattade nada idag, fick värsta skratt attacken pga min frustation över att inte fatta ens hälften =P
Nja riktigt jobbigt är det!


Mamma ringde innan föresten, fick veta värsta bra grejen!
Jag håller tummarna! =)
Så bra, äntligen säger jag!
Det var på tiden, faktiskt.
det allra bästa.


I kväll blir det göra hemma gjorda hamburgare & klyftpotatis till.
Mums!
I morgon blir det "pannkaks-stekning" för pannkakor ska med på resan ner =)

Jag längtar till torsdag kväll!
Familjen!!!
Djuren!
Påsk!


Jahapp allt för i dag klart slut! =P







Så söt mylittle pony!



Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis till praktikplats!! Hoppas du kan få jobba "på riktigt" där sen också då, eller det kanske är meningen?



Vad roligt att ni kommer hem-hem redan imorgon, hur länge blir ni kvar? Mån-tis?

Vi får styra upp nåt bus, spontangrillning eller påskfest eller vad som helst :)

Idéer?



KRAM

2010-03-31 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0