Snögrotta/ Katt-lekstuga =)



Tidigare i dag bestämde jag & Perra oss för att gå ut en sväng i det fina vädret, idén var att göra snögubbe.
Men det blev istället att Perra gjorde snögrötta och jag snölykta.
Snöhyddan blev tillslut en lekstuga till katterna, vilket dom tyckte mycket om.
Och snyggt blev det.
Riktigt roligt =)
Tog massor av bilder, lägger väl upp ett antal här då =)


Här börjar tillverkningen av grottan/lekstugan =)


Smuts kikar vad Perra gör =)


Smuts gick in en sväng medans Perra gröpte ur lite =)


Basse kikade lite hon med =)


Min snölykta =)


En jätte skarp & fin bild på Bacon =)


Väl i grottan blev det bus & lek! =)


Smuts fick fnatt och bollade runt med min ena vante =P


Av någon konstig anledning ÄLSKAR katterna att sitta på huven eller taket på våra bilar =P


Smuts i en av gångarna =)


Fin fin eftermiddag =)


Smuts & basse fick besök i snögrottan av en kille, andrasidans ena katt var över och kollade =)


KLART! =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Shit!

Den stugan är väl minst 2 rum och kök, större än Nelssons lilla koja eller?

Bra ställe för den ena av er också,Perra kan väl ha dom långa benen på balkongen....

Puss på er...

2010-03-09 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0