Söndag, segt segt!



Jaha då var ännu en helg över.
En ensam hemma helg, vilket inte blev av.
Perra skulle dragit på mansdagen menskippade att åka på det pga omständigheter.

Så vi bestämde oss väl för att göra det bästa av lördagen.
Så jag kokade samman Blåbands eller om det var Knorrs Gulachsoppa & till det vitlöksbröd!
Super mega gott =)

Sedan korkade jag upp min näst sista flaska JP.
Riktigt chill.
Efter att sorebror Micke vart över och grabbarna grejat så satte Perra & jag oss och började lyssna igenom lite utav musiken vi hade fört över från nyggs MP3 till min data.
Rensa rensa.
Perra  joinade mig med lite öl, så vi satt väl och tjötade lyssnade på en massa musik & "youtubade" =)
Mycke mycke trevligt & mys!
Så senare på kvällen sörplades den sista soppan upp & den sista klicken vitlökssmör gjorde vi några mackor till utav =)

När vinet var slut och jag började bli trött, ja då lade jag mig och slocknade med det samma.
Perra lade sig nog inte lång stund efter.
Vi satt väl uppe till kring en 1-2 någon gång, mycket musik att lyssna på =)



Just nu sitter jag soch mumsar i mig de sista Grillchipsen sen i går, och jag funderar lite =)
Ja helgen blev lite changed plans, men det blev trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0