Tisdag,stressad.


Eftersom det är sportlov här uppe i Dalarna, så för en gångs skull kom bussen i tid, till och med någon minut tidigare, fast vad gjorde väl det, sedan att bussen nästan var tom på folk då den nästan är överfull annars det var också skönt =)

Kännt mig uppstressad hela dagen på utbildningen.
Då man skulle skriva lite grejer om sig själv och sina kunskaper, sedan förklara/berätta för en annan person som sedan skulle läsa upp/berätta om mig och så skulle jag göra tvärt om, ta det hon/han skrivit och berätta om den.
Jag som ALLTID avskytt att redovisa/prata inför grupp.
Ja det kändes faktiskt hemskt!
Blev helt kallsvettig, hjärtat bultade som tusan, jag verkligen hörde de bultande slagen i huvudet när jag skulle berätta om den andre... när jag väl började kände jag en otrolig hetta i ansiktet, jag kan nästan lova att jag skiftat färg till rosa eller ännu värre illrött!!!!!
Men jag klarade mig igenom detta, redovisning för 20pers.
Jag överlevde.

När vi väl slutade ca 4min över 12 ja då blev det bråttom utav bara tusan för att hinna med 60 bussen hem 12.07.
Tackar för det att bussen var 3min försenad, jag hann precis!!!
Stress stress=P
Annars hade jag fått vänta på nästa buss 1timma, inge vidare kul, för Falun e väl inte den intressantasta staden att strosa runt i om jag ska erkänna =P

Väl hemma lagade Perra & jag lunch, makaroner,ostsås & bacon =)


Där efter har jag kikat internet, datat lite.
Skrivit på en sak till i morgon, som dom hade fått i grupp uppgift när jag va hemma.
Dock fick jag inte riktigt veta vad min uppgift blev till i mon av min grupp.
Men jag hoppas jag fattade så jag har gjort rätt hehe =P

Nyligen käkade vi en bit mat =)
Jag lyxade till det med marinerat kött, ugnsstekta klyftpotatisar, mörötter & lök, bearnaise sås till detta =)
Mumsigt =)
Har till och med lyxat till det med lite "filéade" apelsinklyftor, så blir det lite riven/hackad choklad,glass & grädde till det om en stund.
Blir väl att Kolla Bourne identity snart också.

Ingen redovisning av dagens smink faktiskt, men det får jag uppdatera med i morgon kanske =)


Ha en god afton!



Sedan en liten hälsning till familjen hem-hemma i Kinna!
Saknar er!!!
=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0