Åka åka åka...nervös.



Japp lite pirr/ont i magen har jag, men tror det är för att vi ska ta med katterna hehe.
Jag e jätte rädd att jag ska råka släppa ut dom av misstag innan vi åker, för gör jag det blir de inte lätt få med dom, då dom brukar vara borta hela dagarna och komma hem om kvällarna.

För övrigt utöver nervösiteten så har jag lite lätt ryggvärk efter den långa promenaden i går, men jag överlever  =)
Det var en super skön promenad i går som cokså gjorde at jag somnade riktigt gott i natt =)

Allt för nu och i dag troligtvis, blir väl att umgås med familjen i eftermiddag när vi anländer =)




Hej hopp, på återseénde =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det går säkert jättebra med katterna.



Ha en härlig helg!

2010-05-29 @ 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0