Allt e bara segt!



Kass dag, inte kännt mig på speciellt bra humör faktiskt, trött, seg, irriterad, ointresserad, oengagerad.
Näe bara vart pest & pina i dag.

Regnade smått i morse så PE fick köra mig till bussen.
Sedan hade jag tur så det var ok väder att gå hem i, så jag traskade hem efter praktiken i vart fall =)
Fick sällskap på vägen i form av HellePelle i luren =)
Mycket trevligt.

Sedan när jag hade 1/3:e del kvar hem så kom Perra på cykeln och mötte mig =)
Sen vart det middag när jag kom hem!
Perra är sååå duktig som lagar middag =)

Sedan tog jag mig i kragen och skurade golven, som Perra så snällt dammsugit åt mig, fast inte mer än rätt då han missa sin vecka att dammsuga, lika så har Mats med gjort men han är nog inte ens medveten om det.



I morgon slutar jag praktiken strax innan 14.30 för jag måste in till falun och träffa en av mina kursledare, som ska skriva på mina försäkringskassepapper så att jag får pengar denna månaden, sen blir det smita in på försäkringskassan å slänga in brevet för aktivitetsstöd där.

Sedan ska vi åka och hälsa på Perras farsa, så blir väl fika där och tjöta där, sen handla på Willys på hemvägen.
för sista slantarna ännu en gång...



FÖR I HELVETE, JAG VILL HA ETT JOBB NU!!!
HELLST VILL JAG JOBBA DYGNET RUNT, MED MAX 4 TIMMARS SÖMN, JAG ÄR SJUKT LESS PÅ ATT VARA UTAN JOBB, JAG SPYR!!!!!!!



Så fick jag sagt det med.



Klart slut för idag!





Kommentarer
Postat av: Annika

åh, vad fina kossor du köpt till mig, nästan lust att komma och hämta dom...

Puss

2010-05-11 @ 00:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0