Äntligen fredag!



Skit skönt med fredag, och helg!!
I går åskade det för första gången, det var mys!
När vi traskade hemmåt när Perra mötte mig vid bussen i går så var det varmt,fuktigt och lite kvavt också, så när vi kommit halvvägs kom det skönt sommar regn, bara njöt av att gå i regnet, så där lagomt med regn, myyys!
Å det luktade till o med sommar regt!
När vi kom till Baggbo säger Perra : Såg du blixten? (kabooom!!! årkan brakade lös strax efter)
Så gott som hemma som tur var, så sista biten pinnade vi på lite snabbare =)
Sen vart det åska & ösreg, men mys=)
Purjolök & potatis soppa i går med, mumma!!!

Har föresten de 2 senaste dagarna kännt på kassan lite på Scorett, börjar lära mig, faktiskt kul =)
Men mycket knappar att lägga på minnet =P

Uppmött och traskande/cyklande hemmåt efter praktiken, så när vi kom hem lagade vi kokt potatis, pepparrot sås & köttkorv!
Mums!
jag tycker köttkorv är "good shit", riktigt gott & kryddigt, men även skön omväxling istället för vanlig korv.


I kväll blir bara lugnt!

I morgon är vi bjudna till raymond, då han fyller 25!
Får vi se lillen också, då dom blev föräldrar 1:a maj =)

Sen vill folk att vi kommer till falun och drar på Seaside och dricker/kollar band mm.
Men blånboken är tom, och ingen lust att dricka starksprit då lättdrickat e slut...
Så jag skippar i vilket fall Seaside & fylla.

tack för i afton nu avlägsnar jag mig =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0