Back to Scorette.



Jajjemen praktik i dag skööönt!
Inte känts speciellt bra att vara hemma fakitkt, för mkt störnings moment.
Tyvärr...
Fick upp en liten "lista" på en av köksluckorna med saker som SKA göras av alla här i huset.
För jag e trött på att inget direkt händer, varken med städning, diskning och över huvud taget skötsel av dagliga rutiner.
Nu får det skärpas till om jag ska orka med!!!!!


I natt drömde jag att vi (jag mamma & pappa) bodde i vårt gamla hus i lindome igen, och på ängen på väg till lekplatsen där Nordin bodde innan där hitatde jag en tax med 9st valpar, jag ringde pappa och han kom ner med en kartong och bilen, så vi packade ner valparna i kartongen och tog med mamma hunden i koppel, så vi tog hand om dom, för var tydligen ingen som ägde hunden & valparna =)


Sen drömde jag om mina favvo klubbor!!!
Hehe undra om jag ska gå å köpa sådana för min sista slant i plånboken?=P
På rasten kanske? =P


Sen tycker jag det e så himla konstgt...
för inne på rummet ligger värmen på +22 - +25grader...på tok för varmt för min smak, speciellt när man har vart van med max+17 - +18 grader , svårt att sova om de e för varmt, det konstiga e att vi dessutom sovit med öppet fönster 3-4nätter i rad nu, och utomhus temperaturen om nätterna ligger på +10 - +15 men ändå lika varmt inne..
Störigt.


Nog om allt detta, nu ska jag dra på mig ett par andra brallor, sminka mig och göra mig klar för att traska till bussen.


hej hopp allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0