fint igen!



Japp gårdagen var absolut super mega trist.
speciellt vädret, gråmulet & regn nästan hela dagen och blåste en massa också.
jag var säng liggandes, kollade filmer som gick på tv i stort sätt hela dagen.
Enda gångerna jag va uppe var när jag skulle hämta Perra vid bussen och nrä jag laga mat & senare hoppade i duschen.

Men i dag är det fint väder igen blå himmel och sol igen =)
Lite blåsigt dock ser det ut att vara.

Blir nog en skön promenad ner till bussen.=)
Måste köpa nytt busskort med, måste doch in och låna pengar från sparkontot tills i morgon för busskortet.
yeye det får bvara nog för i dag.
havregrynsgröt med blåbär i till frukost jamjam! =)



Kommentarer
Postat av: Annika

Jasså, med blåbär på...jag har precis lärt Andreas att äta gröten med smörklick i mitten...så som du och pappa brukar göra.

Det var jättegott tyckte han.Bra att ni kommer till helgen, nu längtar han efter er...han pratar mycket om er...

Puss

2010-05-24 @ 08:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0