Födelsedag!



Jahopp då vart man 24år då, ingen skillnad alls.
Grejat hela dagen gjort mat i form av marinerad fläskfilé, 2 olika potatissallader & en pastasallad, kladdkaka & cheesecake!
Så i morgon gott folk blir de picknick vid Tjolöholmsslott med vänner=)

Till o med Helle får man träffa i morgon, trodde inte det skulle bli som så, men vilken tur man ska ha ibland, finns väl några andra man gärna sett skymten av, och klart man blir besviken, då man hoppas att folk skulle kunna offra 1timma av sin tid för att fira mig, eller ja åtminstone dyka upp så man kan ses, finns ju några man inte sett på ett tag.
Men men vad ska man göra?
Ja besviken får man klart vara...så e det.


Men men kommer ju några skit bra personer i vart fall!!!
Det ska bli så kul & trevligt =)

Så i mon kväll ska Perra &jag pysa hem till Baggbo igen.
Kommer kännas tråkigt, det gör det ju alltid, men  men I´ll be back ;)


Men innan dess så blir det massa mat i trevligt sällskap!


Jag har föresten investerat i ett par nya bekväma skate dojjor, då dom jag har e så jäkla slitna, färgen ska va svart men lutar mer åt grönt, plus att Eros tuggat sönder hälen på ena skon =P



Ja just det ja hehe får väl tillägga att Perras gode vän Raymond blev pappa i går (1:a maj)
Så nu äe snubben med sin dam, föräldrar!
Gratulerar till en liten parvel =)


Nu får det bli godnatt, ska upp tidigt i morgon, klä sig, sminka sig, och fixa frillan till en liten "tuppkam" haha hur ska detta gå... fick iofs köpt mig "dust it" hos frisören, suverän skit det där =)


Natti natti =)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för idag, det var supertrevligt! Hur gick det för din mamma sen när vi hade åkt?



Vill förövrigt ha receptet på fläskfilén, den var super! =)

2010-05-03 @ 00:48:40
Postat av: Andrea

Va var det för en picknick?

2010-05-04 @ 05:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0