Födelsedags bilder!



Jaha dåså nu har jag tid att sitta vid datan och engagera mig i mitt bloggande =)
Söndagen var suverän kanon fint väder!
och tack ALLA som kom och firade min födelsedag och tack för presenterna =)
Men framför allt tack för det goda sällskapet!

Var jätte mysigt!
Ni gjorde min dag!
Sen att det gick bra för Agnes på hundutställningen var super kul det med =)
våran snygga Agnes! =)


Här kommer bilder från födelsedagen i söndags! =)




Födelsedagsbarn & Agnes =)


Älskling var hundvakt medans mamma ställde Agnes & jag agerade kameraman =)


Busen dök upp först av alla mina polare =)


Mamma fick en snygg profil på tuppkammen jag lyckades få till (med lite hjälpt av Perra då)
Tyvärr blåste det lite så den är inte jätte mega ordentlig =P


Mer folk anlände, här kom Annie Lisa & zelda =)


Busen, Emme, Annie & Helle =)


Älskling, Nelly & Eddie


Farsan fick inte äta i fred =P


Folket!


Haha svarta klubben!
Alla utan Nelly som har blå tröja på sig =)


Avslutar med en bild på mamma & agnes när Agnes vunnit "Bäst i gruppen" =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0