Grattis på 10årsdagen!



I dag fyller våran tjockis Galle 10år!





Annars har det vart praktiken i dag, bara bra, plus gick till bussen i morse och hem!
sammanlagt ca 90min promenad bara på att gå till och ifrån bussen, ca 6-8km, plus en massa gående på praktiken plus lyfta tunga lådor mm.

Bra träning det där =)
Kom hem strax efter kl 19, slängde snabbt samman mommo-köttfärssås, mums!
Å Perra hade jag bett hacka lök, steka lök & köttfärs plus koka spaghetti, så halva jobbet va ju redan gjort suveränt!

Annars inte hänt mkt här hemma, hinner inte göra så mycket när jag kommer hem kring 19 om dagarna.
Kikade lite Efterlyst förut, nu blir det strax sängen...trött.

Köpte föresten ett par väl rekomenderade sulor på Scorett i dag, liter mer än 100kr fattigare, men dom ska tydligen vara bra för rygg & ben.
så får se om dome så bra som det sägs =)
Fick köpt dom på personalrabatt med, awsome =)




Läste föreste ganska intressanta artiklar på Aftonbladet i gårkväll som jag spara och tänker skriva ut, för dom stämmer in ganska mkt i detta hushållet vill jag lova.
jag blir så trött...


Här är artiklarna

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7069453.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7073139.ab


Funderar på att skriva ut och sätta upp på kylen här hemma!




För övrigt "avslag" på 3 jobbansökningar, jag ger fan upp snart!
Jag tänker börja söka jobb neråt Borås/Götet igen för detta funkar inte!

Hellre Götet än Sthlm, gillar itne huvudstaden, bara stressade dryga människor där.
Jag har frågat PE och det är okej, för jag mena jag MÅSTE ha fatt i ett jobb annars blir jag tokig och extremt bitter!!!!
Större chans till jobb neröver än här, plus att boende inte är jätte svårt där hem-hemma heller.


Jaja nog om allt detta.
Dags för sängen.


Natti natti puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0