Ny laddad/ mentalt fucked up!



Japp jag är pigg och laddad för praktiken igen.
Men ändå så jäkla slut i huvudet, ju mer jag tänker på det desto mer börjar jag undra hur länge jag kommer stanna i kinna när jag åker dit nästa gång....för jag e så trött på vissa saker uppe här.
Jag vet inte hur jag ska tackla det jag orkar bara inte!
Tycker det inte är min sak att ta det...

Jag blir bara absolut tom!
och ont i magen med...



Bortsett från det, i dag ahr vi grävt land och planterat 3plantor med rabarber som vi fick av Marie!
awsome!
Göra massa god rabarberpaj sen!!!!

Annars har jag tvättat, diskat, legat och tagit igen mig med en bok jag läst ett tag och läste äntligen slut på den.
så nu är jag utan bok så måste köpa nytt snart!



Vi har föresten en katt som stryker omkring här som ser ut som Hitler, vit-svart, med en svart "Hitler mustach" haha, ska ta kort på den någon dag =P



Japp det får vara allt för i dag, mer orkar jag inte, för jag blev på dåligt humör aldeles för en stund sen.
varje eviga dag är det alltid något som får en ur balans!


Helvetes idiotiska jäkla skit!
vad jag blir frustrerad!!!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0