Peace and Love.





Min kära chef på Scorett, som för övrigt e bästa chefen jag haft, hon ska jobba på P&L, och fråga om jag (med flera) också ville det, för hon hade blivit ombedd att försöka skaffa 10st till som vill jobba på hennes skift.
Hon har jobbat där tidigare år också.

Så jag, kusinvitamin & Perra ska jobba där några dagar i vart fall =)
Annie fick jag på kroken men blev inge av med tanke på hennes kryckor, om det inte finns behov av någon mer längre fram då hon vet om hon måste ha kryckor länge till...

Sen har jag frästat Lars, Busen, Obbe & Roccas, och dom verkar intresserade, e ju värsta bra schemat iaf, för helgen eller ja fredag kväll & hela lördagen e ju fri hehe, så då e de bara att kika band & umgås med folk om man så vill!

Jag får gå på min första riktiga festival, då jag tidigare aldrig haft råd/tid eller lagt pengar på annat.
Men nu äntligen, hehe nästan gratis =P
Ska bli intressant och roligt faktiskt =)




Någon polare som är intresserad av att haka på hör av er! =)

Ska få alla uppgifter och olika special nummer som skall fyllas i utav Helen i kväll, så i morgon, senast efetr helgen blir det nog att anmäla oss =)




I kväll föresten, har Scorett folket bjudit med mig ut på ÅH i Falun, så blir käka restaurang och umgås, plus lite annat folk från Lager 157 också.
Ska bli mycket trevligt =)
Jätte kul verkligen, som en liten avskedsmiddag liksom, då jag gör min sista praktik dag i morgon.
Shit vad fort tiden gått men jag har trivts bra, alla på Scorett har vart suveräna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket får man ut i lön efter det man arbetat? (på peace & love)

2010-05-26 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0