PISS VÄDER!!!


Det har regnat konstant sedan i onsdags kväll/natt!
Och regnar fortfarande så trökigt!
Inga promenader blir det då heller, det gör mig lite irriterad faktiskt...

Åka bil till bussen i dag då...bläää.
Föresten har jag ingen lust att praktisera i dag,1. pga vädret vill bara ligga hemma nerbäddad i sängen...
2. slippa sätta min fot utanför dörren.
3. slippa känna på det gråa äckliga och blöta vädret.
4. jag har ont i magen =(, vill vila...


Men men jag e ingen jävla mes som stannar hemma pga det, blir det värre elelr inte går över då kan jag istället tänka mig att bege mig hemmåt.



lalala... regnet öser ner där ute...
vart tusan tog solen vägen som vart så flitig att visa sig det senaste.
Det liksom bytte om på nolltid, från sol till ös regn!???

Tråkigt är det i vart fall.
helgen blir lugn, varken, pengar,ork eller lust till något speciellt.



jaja that´s it fir today...


ha de gött!!!



Kommentarer
Postat av: Annie

Usch va trist med regn o magont osv... Hoppas det blir roligare snart :) Hur går praktiken?

Här har det regnat nån dag, varit mulet mestadels av veckan.. Solen ska titta fram som imorgon säger nån, vi håller tummarna. Det är maj va sjutton! Kommer ni neråt snart igen?

2010-05-14 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0