Sex and the city 2.



I går kväll var det tjejkväll, Mamma, mormor, Emma, Natta & jag gick på Sex and the city 2.
Den var bra och ganska så rolig =)
Fast som alltid med filmer och uppföljare så är alltid ettan bättre =)


Bra dag i går, morsdag, gjorde 2st morsdag-tårtor, en men choklad och en utan, alltså en alldeles egen tårta till alla 5 hundar här i huset =P

För Perras och mina katter går det fint, Smuts & Basse är ute och springer, men dom kommer itne till huset, då smuts blev jagad av Eros så hon sprang upp i ett träd.
Men det går bara bra, dom har fattat ytcke för att vara på höloftet & i verkstan, och inga fighter med katterna här hem-hemma heller, suveränt.


I dag vet jag inte riktigt vad vi ska hita på, eller jo, vi ska åka till visko då jag sagt åt Perra att han kan få ett par hela skor o förtidig födelsedagspresent, för dom han har nu e ju totalt sönder! =P


ja det var allt för tillfället, hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt att ni är hemma! Planer för veckan? Jag sitter med en hemtenta och kämpar men är du/ni i stan hade de vart kul o ses ju?! :)

2010-05-31 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0