Skippa Seaside!



jaha då vart man nyligen hemkommen från kalas hos Raymond.
fick sett deras lille son också =)
Så söt så söt.
God fika & tårta bjöds det på också =)

Dock svek vädret med regn sedan kl 17.
Perra o jag hade ju bestämt oss för att dra till "Seaside" (lokalbands festival i Falun).
För att dricka och umgås med folket som man inte sett på ett tag.
Hade vart jätte kul men med tanke på den gråmulna himmeln friska/kalla luften och att vi inte dragit med oss jackor osv då det regnat/duggar & är blött ute, så skippade jag hela grejen.
Orka vistas ute i kapribyxor & linne och endast en tunn tröja, nej tack!

hade vädret vart annorlunda hade det vart skoj.


Men men what ever de komemr fler gånger, plus Seaside tycker inte jag avr nåt märkväördigt förra året.


Så nu e jag själv hemma, Perra åkte iaf, så nu har jag pommes i ugnen plus precis käkat några vitlökssmör mackor =)
Meeeega gott!
Blir chilla hemma i afton istället för att vara ute i +13gradig "värme" och frysa sönder mig utan jacka och utan ordentlig tröjja!
Får hoppas Perra inte fryser då =P



jaja pommesen e nog strax klara =D


ha en skön afton.
jag hade då inte tackat nej till ett glas rött heller, men men får klara mig utan hehe =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0