Thai.



Lagade till "thai-gryta" blev lite för starkt men annars super gott. =)
(Kyckling, lök, paprika, bambuskott, vitlök, chili, sambaloelek, soya, sweetcilisås,vatten, och redning.)

Praktiken gick bara bra i dag, fast seg dag...trodde aldrig den skulle ta slut =P
Nu händer väl inte mkt ska kolla CSI om ca 30min =)

Basse kom föresten inspringandes i köket medans jag lagade mat, tjöt som tusan, så när jag vände mig om satt hon på golvet med en död sork...och skulle börja käka den...men det fick hon inte!!!
usch när jag lyfte den i svansen för att gå ut å slänga den, så såg jag att den redan var typ käkad på...
Inälvorna hängde utanför...uuuhh!!!
Inte alls fräscht, speciellt inte när man lagade mat =S

jaja nog om det, jag har nedräkning för att åka hemhem!!!
Ska bli så jäkla gööött!!!!!
Semester från allt här i kåken!

1vecka!
Så folk som vill ses ni får då ta er till Kinna tror jag för jag har ingen lust att åka land å rikt runt för att träffa alla.
yeye that´s it for today!



Ha en trevlig afton!


Kommentarer
Postat av: Annika

visst e´dom äckliga när dom kommer in med sina skatter...

längtar efter er!!

2010-05-24 @ 22:46:43
Postat av: Annika

Japp, det finns tabletter...

2010-05-25 @ 07:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0